۰
سبد خرید
فروش شگفت انگیز
برای مشاهده جدیدترین اخبار استخدامی کشور ، کلیک کنید
پیگیری مرسولات پستی سفارش های شما

استخدام کارشناس فروش جهت شرکت نوآوران دور اندیش زمان در تهران

شرکت نوآوران دوراندیش زمان، با پشتوانه بیش از 25 سال تجربه مدیریت حرفه ای، توانسته اعضایی توانمند و پویا گردآورد و برای چندین سال متوالی رهبر ارائه دهندگان سرویس های کاری خود باشدجهت تکمیل تیم خود در استان تهران از افراد علاقه مند و باتجربه در فروش محصولات، واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماییم.

عنوان شغلی

شرایط احراز

کارشناس فروش

– جنسیت: خانم
– موقیعت مکانی: تهران – سعادت آباد
– همکاری: تمام وقت
– بیمه: تأمین اجتماعی از ماه اول در صورت تایید
– شرایط دستمزد: به درخواست متقاضی
– همکاری: شنبه تا چهار شنبه از ساعت 08:30 الی 17:30 و پنج شنبه از ساعت 08:30 الی 12:30
– الزامات استخدامی:
– کارشناس فروش یک جایگاه کاملأ تخصصی است؛ لذا بصورت حرفه ای و با توجه به استانداردها و سوابق کاری مصاحبه خواهید شد. حال اگر تخصص و تجربه کافی را برای این شغل ندارید، رزومه ارسال نفرمایید و منتظر اطلاع رسانی کارآموزی این سمت از طریق پیامک باشید.
– داشتن سابقه کار مستند با عنوان کارشناس فروش و بازاریاب (حداقل 5 سال ” الزامی”)، کارآموز و کم تجربه رزومه تکمیل نکند.
– حداقل مدرک کارشناسی (تحصیل در حوزه مدیریت کسب و کار، امور مالی و یا سایر حوزه های مرتبط با فروش امتیاز محسوب می شود)
– شرح شغل:
– ما به دنبال استخدام کارشناس فروش متخصص و علاقمند با هدف فروش محصولات و یا پاسخ به درخواست ها در محیطی سریع هستیم. شما مسئول ترغیب مشتریان فعلی و یا بالقوه به خرید محصولات و خدمات هستید. کارشناس فروش موفق باید صمیمی و متقاعد کننده باشد. شما باید قادر به درک نیازهای مشتری در مدت زمان کوتاه و ارائه راه کارهایی باشد که نیازهای آن ها را برطرف می کند. داوطلب ایده آل برای این شغل باید در برخورد با شکایات و پرخاشگری طرف مقابل با متانت و صبر برخورد کند. هدف این پست، تقویت رشد تجاری از طریق افزایش تعداد مشتریان شرکت است.
– الزامات مهارتی:
– داشتن تسلط در کار با اینترنت
– تسلط به مهارت های فروش و مذاکره با مشتریان بالقوه
– توانایی ایجاد رابطه عاطفی با مشتریان با حفظ اعتبار شرکت
– توانمندی در تشخیص و درک جامعه هدف محصولات تخصیص یافته
– داشتن گرایش به کار تیمی و رویکرد نتیجه محور
– داشتن تسلط کاربردی کار با نرم افزار Word و Excel
– مسئولیت ها:
– پاسخ و پیگیری منظم درخواست های خرید، با هدف ایجاد رابطه عاطفی، ترغیب و فروش محصولات.
– تماس تلفنی با افراد ناشناس در جامعه هدف محصولات، جهت ایجاد نیاز در ذهن آنان بواسطه آشنا شدن آنها از تاثیرات استفاده از محصولات
– حضور در غرفه های نمایشگاه هایی که در آن شرکت کرده ایم با هدف خوش آمدگویی و رسیدگی به درخواست بازدید کنندگان
– تلاش فزآینده به منظور رسیدن به حد نصاب فروش و تسهیل قراردادهای فروش بعدی و ارائه گزارش مستمر و دقیق به مدیر مرتبط
– برگزاری جلسات در داخل و یا خارج از شرکت با هدف معرفی و یا عقد قرارداد کاری با مشتریان احتمالی
– نگهداری از سوابق تماس ها و محصولات به فروش رسیده و یادداشت اطلاعات مفید

 

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه ارتباطی اعلام شده در زیر درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مهلت: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱

آدرس: سعادت آباد

اطلاعات تماس: e.baharan@gmail.com

تلفن: واتساپ 09165091160

 

​​​پرفروش ترین کتب استخدامی ایران
بسته های تضمینی کتاب استخدامی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید